Psykolog Kim Bonnesen

Diakonissestiftelsen, Frederiksberg

Nedenunder finder du diverse info, der kan være nyttig, når du indgår en aftale om samtale hos mig.

Praksis

Jeg holder til på Diakonissestiftelsen, Peter Bangsvej 7A, 4. etage, 2000 Frederiksberg.

Den fulde adresse er Diakonissestiftelsen, Sundhedshuset, Peter Bangsvej 7A, 4. etage, Psykologgangen, lok. 28, 2000 Frederiksberg.

Du kan se her, hvor jeg holder til.

Du skal ind ad indgangen fra den lille parkeringsplads foran nr. 7A.

Bemærk dog, jvfr. nedenstående, at adgangen fra engang i foråret og nogle måneder frem sker gennem 9C og ikke 7A.

Åbningstider

Jeg er i udgangspunktet på Diakonissestiftelsen mandag, tirsdag og torsdag, men af og til også onsdag eller især fredag formiddag afhængig af, hvordan min kalender i øvrigt ser ud den pågældende uge.

Jeg tilbyder samtaler primært om dagen mellem kl. 9.00 og kl. 17.00, men senere tider kan også aftales.

Jeg har typisk 1-4 ugers ventetid alt efter i hvilken uge og hvornår på dagen, du ønsker samtale.

Transport

Der er nem adgang med offentlig transport. Fasanvej metrostation og Peter Bangsvej S-togs station ligger i gå-afstand fra Diakonissestiftelsen og der er busser i nærheden.

Der er parkeringsmuligheder på hele Diakonissestiftelsens område og de fleste steder er der gratis parkering i to timer. Men der kán også være efterspørgsel på pladserne og visse steder parkering i mindre tid end to timer. Husk også at stille parkeringsskiven.

Adgang til mit kontor

Skiltning
Der er udførlig skiltning indenfor i hele bygningen og det er nemt at finde mit lokale. Jeg har min mobil åben ca. 10 minutter før samtalen og du er meget velkommen til at ringe til mig, hvis du “farer vild” på Diakonissestiftelsen, så guider jeg på vej.

Mit mobil nr. er 50992950.

Trapper
Når du går igennem glasdørene og kommer indenfor i bygningen, er der trapper lige foran dig og det nemmeste er blot at tage trapperne til 4. etage. Når du kommer op på 4. sal, skal du gå til højre og når du er kommet gennem dørene igen ned ad gangen til højre til det næstsidste lokale (nr. 28).

Elevator
Der er to elevatorer, der kan bruges. Det nemmeste er at bruge den henne til venstre ad gangen, når du kommer ind gennem glasdørene i stuen, da denne går helt op til 4. etage, hvor jeg holder til. Når du kommer ud af elevatoren, skal du gå til venstre, gennem døren(e) og derefter til højre ned af den lange gang til det næstsidste lokale (nr. 28).

Du kan selvfølgelig også bruge elevatoren lige foran dig i stuen, men bemærk, at den kun går til 3. etage.

Gangbesværet, barnevogn, mv.
Hvis du er gangbesværet eller har barnevogn med, skal du bruge elevatoren henne til venstre, når du kommer ind gennem glasdørene.

Adgang til mit kontor fra engang i foråret og nogle måneder frem:

I forbindelse med et igangværende byggeprojekt skal indgangspartiet ved  Peter Bangs vej 7A udvides og istandsættes. Der bliver etableret en ny rampe og  vindfanget bliver gjort større og mere brugervenligt.

Dette betyder, at den normale indgang til min praksis, nemlig 7A, vil blive lukket på et tidspunkt i starten af 2023 og forventes genåbnet nogle måneder senere.

I perioden, hvor indgang 7A er lukket, skal man anvende indgang 9C for adgang til bygningen. Her vil der være adgang til hele bygningen både med elevator og via trappe.

Parkeringsarealet ved indgang 7A vil også være lukket i perioden, men der etableres p-pladser på arealet ved indgang 9C.

Diakonissestiftelsen vil sørge for tydelig skiltning og vejvisning til indgang 9C.

I princippet gælder ovenstående beskrivelse stadigvæk bortset fra, at hovedindgangen er 9C og ikke 7C.

Betaling

Honorar betales over Mobilepay 88 46 92 eller kontant i forbindelse med hver samtale. Honorar kan dog efter aftale også betales efter samtalen over Mobilepay eller netbank (Merkur bank 8401 1536194).

Efter samtalen sender jeg faktura på mail.

Hvis aftalen er kommet i stand gennem PrimaCare, afregner jeg selv direkte med dem.

Tavshedspligt, etik og journal

Jeg er underlagt reglerne for autoriserede psykologer og følger de nordiske etikregler for psykologer.

Jeg har som psykolog tavshedspligt, men har også underretningspligt, hvilket  betyder, at jeg ligesom andre borgere og professionelle i ganske særlige tilfælde skál se bort fra min tavshedspligt (især ved oplysning om at navngivne børn svigtes eller hvis du er til fare for dig selv, mv.).

Hvis du har spørgsmål vedrørende disse forhold, er du meget velkommen til at tage det op med mig.

Som autoriseret psykolog skal jeg føre journal og opbevare denne i minimum 5 år. Journalen indeholder kun et minimum af oplysninger og du er når som helst velkommen til at se et print af denne.

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.

Copy link
Powered by Social Snap